اعزام ۴۴ نفر زائر اولی به کربلای معلی 
اعزام ۴۴ نفر زائر اولی به کربلای معلی 

اعزام ۴۴ نفر زائر اولی به کربلای معلی 

جمشید خاوری، گفت: به لطف خداوند زمینه اعزام ۴۴ نفر زائر اولی فراهم شده است که ظرف چند روز آینده به این سفر معنوی اعزام می شوند.
شناسه خبر : 840956 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

« جمشید خاوری »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب که متشکل از ۱۶ کانون فرهنگی هنری روستایی است از چند ماه قبل در حال فراهم کردن زمینه اعزام تعدادی از زائر اولی ها به کربلای معلی در ایام اربعین است.
مدیر کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب، افزود: در رودبار جنوب مردمان آبرومند زیادی هستند که آرزوی زیارت امام حسین علیه را دارند اما به دلیل نداشتن توان مالی، تاکنون نتوانسته اند به زیارت سیدالشهدا علیه السلام مشرف شوند بنابراین تصمیم گرفتیم با جمع آوری کمک های مردمی، قدمی در جهت محقق شدن آرزوی تعدادی از این مردم برداریم.

وی، ادامه داد: به لطف خداوند زمینه اعزام ۴۴ نفر زائر اولی فراهم شده است که ظرف چند روز آینده به این سفر معنوی اعزام می شوند.
خاوری، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی زیر مجموعه کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب، گردهم می آیند و در سوگ سالار شهیدان به اقامه عزا می پردازند.
مدبر کانون معین شهید مهدی شاه آبادی، اضافه کرد: به همت این کانون ها و با جمع آوری کمک های مردمی در روز اربعین حسینی، ایستگاه صلواتی راه اندازی می شود.

پایان پیام/ 586